Cicée by Borhi Cecília - Blog

Cicée - avagy az elnevezéshez vezető út története

2018. szeptember 14. - Borhi Cecília

borhi_cecilia_04.png

Az egyik leggyakoribb kérdéskör mellyel a cég elindulása óta napi szinten találkozom, az az elnevezéssel kapcsolatos: Mit jelent a Cicée? Miért pont ez lett a vállalkozás neve? Hogyan kell kiejteni? Mit jelképez a logó? És még sorolhatnám. Mivel úgy veszem észre, hogy ez egy eléggé érdekes téma az ügyfeleim számára, gondoltam összefoglalom egy cikkben a név és a logó történetét, hogy mindenki könnyedén megtalálhassa a kérdéseire keresett válaszokat. Fogadd szeretettel!

Kezdésként engedd meg, hogy bemutatkozzam: Borhi Cecília vagyok, szín- és stílustanácsadó.

Ha elég furmányos vagy, talán már véltél felfedezni némi hasonlóságot a polgári nevem (Cecília) és a cég neve (Cicée) között. Bizony! Ez egy anagramma: a becenevem (Ceci) magánhangzóit cseréltem fel, így lett a Cice. Aki ismer, tudhatja, hogy elkötelezett híve vagyok a francia divatnak és a francia nők életfelfogásának. Számukra az elegancia, a sikk és kifogástalan megjelenés zsigerből jön, és légies könnyedséggel adják elő. Ez a csodálatom vezetett a név tovább gondolásához, és a francia nyelvben gyakran használt nőnem végződést adtam neki, tehát az "ée". Voilá, Cicée (ejtsd: Sziszé)!

cicee.jpg

Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az emberek előnyben részesítik a könnyedén kiejthető/megjegyezhető neveket, tehát mindenképpen szerettem volna, ha a márka név mellett megjelenik a polgári nevem is. Ezáltal még jobban az imázs részesévé válhattam, és az ügyfeleim helyzetét is megkönnyíthettem, hogy már a találkozásunk pillanatában tudják, hogyan szólíthatnak.

A logóval kapcsolatos alap elképzelések tehát már adottak voltak. Jelenjen meg benne a cég neve, a saját nevem és mindezt csomagoljuk elegáns köntösbe. Szerencsére egy roppant tehetséges grafikussal dolgozhattam együtt, aki azonnal tudta, hogy kalligrafikus logóra van szükségem, ami kellő kifinomultságot és luxust sugároz. Saját kezűleg festette meg, majd digitalizálta a logót, melynek vonalvezetése és színe tökéletesen visszaadja mindazt, amiről a Cicée szól. A már említett elemek mellett a végső kialakításban megjelennek még apró pöttyök is, melyek szintén a csillogást és a sikket hivatottak erősíteni.

fejlec.jpg

Ez tehát tömören a név mögött húzódó történet, remélem mindenre sikerült választ adnom! Ha mégis maradt volna benned kérdés, akár ezzel a témakörrel, akár mással kapcsolatosan, keress meg bizalommal elérhetőségeim bármelyikén!

Szeretettel,
Cecília

A bejegyzés trackback címe:

https://ciceestylist.blog.hu/api/trackback/id/tr2214240195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása